26 Ekim 2012 Cuma

İstanbul Hatırası

Geçtiğimiz aylarda okumuş olduğum İstanbul Hatırası adlı roman Sürükleyiciliği,etkileyiciliği ve özgünlüğü ile beni kendine hayran bırakan ender romanlar arasında yerini aldı.Okumadan önce kendimde böyle bir etki bırakabileceğini ummuyordum ama beklediğimin aksine oldukça etkileyici bir roman oldu benim için.Okurken,içindeki tarihi bilgiler sayesinde İstanbul un  tarihi yerleri hakkında engin bilgiye sahip olacaksınız eminim ki iyi tarih bilgisi olan insanların bile bu kitaptan öğrenebileceği bilgiler olacaktır.Bu bilgilerin ayrıcalığını ve öğrenildiğinde insanlara farklılık katacağını düşündüğümüzde bu kitabı  çoğu kişi gibi sizlerde ikinci defa okumayı düşüneceksiniz.Tarihi bilgilerin yanında müthiş polisiye özelliğiyle de ön plana çıkan roman
heyecan ve sürükleyicilik bakımından da bir hayli iddialı konumda.Bir biri ardına işlenen cinayetler bulunamayan zanlılar ve daha nice olaylar kesinlikle insanda bir merak ve heyecan unsuru uyandırıyor.Bu heyecan ve merak unsuru sayesinde bu romanın da başlayıp yarım bıraktığınız romanların arasına girebileceğini düşünmüyorum.İstanbul tarihi hakkında önemli bilgilere ve kısa bir serüvene çıkmak isteyenlere Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası adlı romanını kesinlikle öneririm.Okuyacak arkadaşlara şimdiden kişisel görüşüm olarak pişman olmayacaksınız diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder